středa 25. července 2012

Závod s velkou tradicí

Výlez z vody.
Triatlon v Mělníku je vyhlášený náročnou cyklistickou tratí a závěrečnou běžeckou částí. Jako jeden z mála závodů českého poháru se pyšní hojnou účastí. Mě si závod získal tím, že měli na stánku zelené kompresky k mojí Ekolácké kombošce. :) Unikátem tohoto závodu jsou 2 depa - jedno těsně u vody a druhé na náměstí Mělníku o 4km dále. Muži a ženy si tentokrát střihnou sprint triatlon s námi juniory. Na startu nechybí ani legendy českého triatlonu Filip Ospalý, bývalý mistr Evropy, který již přešel spíše na 1/2 ironmanské tratě a Martin Krňávek, bývalý vicemistr Evropy. Potrápit je měl především František Kubínek, či David Kuchařík a Láďa Dvořák. V ženách byla favoritka Hana Kolářová a juniorka Aneta Grabmullerová, která se přijela rozzávodit na příští týden, kdy ji čeká Evropský pohár juniorů na domácí půdě v Táboře. Pro mě to byl dlouho očekávaný souboj s tátou. Zatím je stav nerozhodný 1:1 - napřed jsem tátu porazila loni na triatlonu v Jihlavě a posléze táta srovnal skóre na 1:1 na aquatlonu ve Zlíně.

Kolo.
I když se v Mělníku slévá Vltava do Labe, v řece neplaveme. Plaveme v místním štěrkovišti. Pořadatel nás upozorňuje, ať plaveme rychle, že v rybníce jsou nenažrané rybičky. :) Startujeme 5 minut před chlapama. Ve vodě se držím bok po boku Lenky Látové. Vzápětí sebou trochu trhne, jdu za ni do vláčku. Kousek za námi plave juniorka Veronika Moudrá. Raduji se. Konečně budu mít s kým jet na kole. :) V tomto pořadí vylézáme z vody. Depem jenom prosvištím. Obouvání do tretrech probíhá také nebývale rychle, asi to je těma novýma gumičkama. :) Avšak vzápětí objevuji smutný fakt, svoje soupeřky ztrácím - Lenka Látová dostává penalizaci za nenasazenou helmu a Verči Moudré ujíždím. Na rovině to krásně jede, jen do toho kopce trochu umírám. Dojíždí mě Lenka Látová. Snažím se jet do kopce s ní. Avšak nejde to, je na mne moc rychlá a ujíždí mi. Při sjezdu vidím tátu. Je na začátku prvního kola. Asi se v té vodě moc koupal. Dohnat mě dnes bude mít těžké. :P Přesto jistě kousíček po kousku ukrajuje z mého náskoku. I když náskok po všechny 3 kola mám zhruba stejný. Dojezd do depa je krutý. Dostávám křeč do levého lýtka a nemohu sundat vůbec nohu z tretry. Asi trest za slušný kolo. :) Že byla křeč hodně silná potrvzuje i fakt, že doma z výsledků zjišťuji, že i táta měl depo rychlejší jak já !!! První kolo se mi běží hodně ztuha, pořád cítím náběhy na křeče. Ve druhém kole se nohy už uklidňují a trochu se rozebíhaji. Přesto mě předbíhá Verča Moudrá. Je o dost menší, proto jí to do kopce o dost lépe běží. V posledním kole se už spíše soustřeďuji na náš souboj. Táta se mi nebezpečně přiblížil. Proto nasazuji mohutný finiš až do cíle. Tátu porážím. Příští rok však už ten luxusní 5 minutový náskok mít nebudu. Nezbude mi, než pořádně potrénovat, aby to mohlo příští rok být 3:1. :)

Běžím. :)


A zelené barvy byly opět pořádně vidět.
Nejprve závod starších žákyň vyhrála Evička Trčková. Cyklistickou část jela sama na čele a odolávala útoku 2 žákyň jedoucí kousek za ní v háku, avšak na běhu svým pronásledovatelkám výrazně utekla a tak v cíli mohla slavit svoje premiérové vítězství. :)
Na závodě dorostenek skončila Pája Poláčková stejně jako před 3 týdny v Telči, bronzová.
Závod mužů ovládl Filip Opalý, který nedal nikomu na běhu šanci. Stříbro bral Martin Krňávek, bronz Fana Kubínek. Bramboru si opět odnesl David Kuchařík, pátý skončil Láďa Dvořák, 6. Honza Klement. Všichni EKOL Team Brno. :)

Další závod mě čeká až za měsíc v přenádherném švýcarském městě Lausanne, kde si možná odbudu premiéru na OH tratích. (1,5km-40kolo-10běh) Předtím budu především odpočívat a nabírat síly na jazykovém kurzu ve Vídni. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat