neděle 17. června 2012

Tréninkový dril

Do mé letošní premiéry českého poháru v triatlonu zbývají stále 2 týdny. Již sice proběhl jeden závod v Račicích, ale já jsem se po kolapsu necítila OK a rozhodla jsem se vynechat. Aby tréninky nebyly moc monotónní, proložila jsem je o tomto týdnu pár závodama.

XCR Cup - 3. díl                                                                                        13.6.2012
Na tomto závodě jsem nesměla chybět. Je to vynikající trénink. Na tomto závodě se skvěle dá natrénovat jízda v háku, kopce ... Bohužel mi to ten den nesedlo. Jezdit v dešti a hlavně v protivětru moc neumím, proto jsem od začátku hodně ztrácela. Přesto jsem se snažila zůstat aktivní, a když mě ve 4. kole dojel hlavní peloton, pokusila jsem se zacvaknout a jet chvilku s nimi. To se mi podařilo až do sjezdu, kde mi všichni ujeli. Na tomto závodě jsem mohla vidět taktizování, díky čemuž se jelo dneska o něco pomaleji. Každopádně jsem se měla od ELITE borců co učit.

Brněnská přehrada - DP                                                                             16.6.2012
Naplavané kilometry mi letos chybí, proto jsem se rozhodla využít k naplavání nějakých těch kilometrů dálkoplavecký závod, který se konal v Brně, na Brněnské přehradě. Na start jsem se dopravila poněkud netradičně, lodí. Dojela jsem poněkud brzy, takže jsem stihla se podívat na start 20. km trati. Zavzpomínala jsem, jak jsem tehdá takovou vzdálenost uplavala a nemohla jsem uvěřit, jak jsem to tehdy v 15. letech mohla dát. Myslím, že na sebe můžu být hrdá. Dnes si takovou vzdálenost neumím už představit. Samotný závod jsem si docela užila. Směrem k Rokli to krásně plavalo, jelikož jsme plavali po proudu, zpátky už to bylo trochu horší, jelikož jsme plavali proti. Zjistila jsem, že má pověstná otužilost je ta tam a pěkně jsem na trati vymrzla. Myslím, že jsem se trochu zlepšila i v orientaci, se kterou mám menší potíže. Samotný čas, není špatný, ale ještě mám rozhodně co vylepšovat. Rozhodně jsem na DP závodě nebyla naposledy a určitě si letos dám nějaký závod jako trénink.

Run Tour Brno                                                                                         17.6.2012
Skvělý závod na boj s vedrem. Konečně jsem mohla vyzkoušet moje nové ultralehké závodní boty Saucony A5. Startovalo se u Olympie a běželo po cyklostezce. Ze začátku jsem běžela pohodovým tempem, ale to moje nové boty nechtěly akceptovat, takže jsem musela trochu zrychlit. :) Pořadatelé byli skvělí a udělali na 2,5 km a 4. km občerstvovačku, takže jsem neměla moc šancí se na vedru uštvat. Snad poprvé, co se mi podařilo odběhnout závod v takovém vedru docela slušně.

Snad mi tyto závody dodaly trochu sebevědomí a jsem už po kolapsu 100% v pořádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat