sobota 22. června 2013

Cyklistický kurz, dálkové plavání a plán letošních prázdnin. :)

Ve třetím ročníku máme povinný sportovní kurz. Máme docela pestrou a širokou nabídku. Na výběr je z Chorvatska, ostrov Rab, vodáckého kurzu, cyklisticko - inlinového kurzu, turistického kurzu ve Vysokých Tatrách nebo můžeme zůstat v Brně a docházet dopoledne někam cvičit. Vybrala jsem si kola. Letos se jelo do Třeboňska. I když jsem měla o dost více najeto než ostatní, kurz jsem si náramně užila. Na rovinaté trati jsme neustále zkoušeli nástupy, či jsme jeli jen tak na pohodu. :) Ve čtvrtek jsme absolvovali královskou etapu, 75 km. Součástí byla i sázka s nejlepším cyklistou, kdo vyjede rychleji kopec před Novými Hrady. Bohužel jsem prohrála a musela jsem zaplatit jednoho Birella :) Celkově jsme najeli 230km. Trochu se mi zasteklo, že nemám taky horské kolo, ale treka. Občas jsem se na trekáči v terénu pořádně nadřela. Cesta zpět vlaky ČD byla docela dramatická. Na zpáteční cestě jsme nedostali vagón na kola, i když jsme ho měli objednaný a rychlík si spálil brzdy, takže jsme museli počkat, než mu vychladnou. :D

V sobotu, den po příjezdu do Brna z kol, jsem se zúčastnila po roce dálkoplaveckého závodu na Brněnské přehradě. Zvolila jsem pětikilometrovou trať, jelikož nemám naplaváno a týden jsem kvůli kolům ve vodě nebyla. Docela jsem se protrápila, ale jako trénink splnil závod účel. Potkala jsem zase spoustu známých, skvělá společenská akce.

Nyní se ve čtvrtek přesunu s taťkou do Klagenfurtu, kde mu trochu pomůžu s přípravou závodu. V neděli odpoledne mě pak čeká přesun do Vídně, kde zůstanu dva měsíce. :) Pokud budete mít cestu do Vídně, najdete mě v Donauzentru ;)
Schonbrunner Bad. Doufám, že bude pěkné počasí. (v době volna :D)


2 komentáře:

  1. nás čeká ve třeťáku cyklisťák :) muselo to být supr! a dálkoplavecký závod zní drasticky:D
    snad bude nožka OK, a na araxu si nelpím :) většinou kupuju stejně jen ovesné!

    OdpovědětVymazat
  2. To je paráda, že ti vyšlo!!! :D Už se těším, co budeš vyprávět ;)

    OdpovědětVymazat